Borderterrier i Trollhättan

Nya Zlatan?


Sussie sparkar (jagar) boll from Monica Skoglund on Vimeo.

Sussie är en Cairnterrier som har fattat tjusningen med bollsport. Att få springa snabbt
och morra på en boll är jättekul tycker hon. Mina hundar tittar bara konstigt på henne.
Dom har aldrig förstått sig på detta med bollar...varken stora eller små.

Nu är ju inte Sussie manisk på bollar utan vill bara springa i fatt den och morra lite. Sen
väntar hon på att matte ska komma och sparka igen :o)

Sussie bor hos mina föräldrar.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Chabo är snabbare än denna lilla rulta och här hinner man inte med om man kickar iväg en boll. Det roligaste med att se honom är att när han springer så brukar han hamna ovanpå bollen i farten och glida med. Kan man annat än skratta?

Ska baske mig filma detta i sommar.



Klart jag håller tummarna på fredag och du får berätta sedan hur det gick. Startar att hålla dem from nu.... hihi

2009-04-07 @ 15:28:54
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se/

Postat av: Eleonore

Måste tyvärr säga att Zlatan är snyggare. Men väldigt gulligt var det, och din mamma kämpade på!!

2009-04-07 @ 21:53:18
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback