Borderterrier i Trollhättan

Plåt-guden

har varit i Trollhättan idag. Åh jösses vilken oväsen han har fört, flera gånger.
Det har mullrat och varit sådana där "elektriska smällar". Regnet har kommit alla dom tre gångerna som jag tänkte gå ut på förmiddagen (ganska otroligt vad jag är bra som kunde passa in alla tre...)

Men nu har vi iaf varit  en liten tur nere vid Knorren så dom fick springa av sig lite energi och bada.
Här kommer lite "bildbevis":


Wera


Ärtan ser ut en som liiiiten valp


socker-ärtan




Den här bilden gillar jag. Wera kollar när Ärtis kommer flygande fram med en vild blick


Min Ärta




Ibland kan det vara krångligt att få med båda hundarna på bild :) Eller rättare
sagt - åt samma håll!


Jag har en jättelång tunga säger Ärtan


Det har jag också, säger Wera


Lite småfrusna men mycket söta efter badet.


Ännu en bänk som har fått sätta livet till...


Halvmoget björnbär


ogräs


moget men inte polerat björnbär


Mums, björnbär är också gott tycker både Ärtan...


..och Wera som "plockar" för fullt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jocke är ett mer avändbart namn på jaakkos "svängar".

och om det blir lite knas så kan ingen säga något, jag gör ju bara en jocke. ha!

ses på lördag

Malin

2009-08-13 @ 06:38:06

Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback