Borderterrier i Trollhättan

Solen är frisk!

Nu har solen vaknat o värmer våra svenska hjärtan igen. En granntös hörde när vi vuxna klagade för några dagar sedan att det bara var sketväder så hon sa: solen kanske har haft grissjukan (svininfluensan) och legat hemma o sovit.
Ja så kan det ju vara. Solen har haft feber! :) TUR att den är frisk nu då!

Idag är det en greja hemma dag.
- höja upp grinden
- trimma Ärtis
- Sätta upp en ny rullgardin i sovrummet plus byta gardiner.
- städa på altanen. Hur mycket björkfrön som helst!!!
- klippa gräset uppe på "kullen"
och sen så ska jag soooooola också.
En tur till badet med doggarna blir det nog också. Men det blir senare i eftermiddag. Dom får nöja sig med att vara på tomten o lulla runt tills dess. Förmodligen lär alla grannbarnen komma hit o leka med dom - som vanligt. Det gillar dom. Svansarna går nästan av så fort dom ser små tvåbenta. Kul :)

Nähä....nu ska jag dricka mitt te och avsluta min tant-snusk-bok (harlekin)

Ha en braaaaa dag!

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Du får komma på en annan orsak till mitt sömnproblem.

2009-08-07 @ 09:24:39
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se

Postat av: Kerstin

Du skulle ha varit med, säkert minst 10 stycken, med vingar :oD Joker vägrade gå så långt, kunde ju missa en massa träning...

Ja, nu blir det till att tänka ännu mera, jisses :o)

Tack för träningen och instruktionerna!



2009-08-08 @ 13:15:34
Hemsida/Blogg: http://hem.passagen.se/mejramjoker

Postat av: Elsmari

Vad är en jakkosväng??

Det är Jannez som spelar, vet ej hur dom är...:-)

kram

2009-08-08 @ 16:54:50
Hemsida/Blogg: http://123minsida.se/HugoDogge


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback