Borderterrier i Trollhättan

Vilken är väääääärldens bästa hund?

Ja frågar du mig så svara jag naturligtvis Wera & Ärtan!

Ställer du frågan till min granne tvärsöver så lovar jag att han säger sin hund. Frågar jag Malin säger hon bergis Egon & Malte. Kerstin säger sin krullhund....osv

Klart att man är partisk!

Just orden VÄRLDENS BÄSTA...vad är det egentligen?
Samma där...ställer du frågan till 1000 personer så får du säkert 1000 svar.
Allt beror ju vad du själv värdesätter. Vissa vill ha en vän som sitter nära när man är ledsen och en annan värdesätter poäng på en tävling.
Sen kan svaret säkert variera lite år från år, i vilket skede man befinner sig i.

Tror bara att man måste respektera o låta folk tycka att dom har vääääärldens bästa hund.
För dom ÄR det ju så.

Ärtan & Wera - världens bästa hundar enligt mig
(bilden är tagen med "glödlampa-inställning :)


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Vad häftig bilden ser ut. Och Keeta är ju bästa hunden...enligt mig.

2009-08-20 @ 07:12:45
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback