Borderterrier i Trollhättan

Den kom!

Alla har väl  noterat att SOLEN kom idag. Hoppas att besöket blir riktigt långvarigt.

Hade ni alla en härlig Midsommar? Sill o jordgubbar? Nubbe? Dans?
Så avundsjuk jag blir...jag låg hemma med en jättejobbig magsjuka. Men nu är jag frisk :o)
Men några jordgubbar fick jag inte avnjuta. Vilken tur att den säsongen just har börjat.

I morse blev det lite agilityträning. Körde 4 pinnar med Ärtan och det gick fint. Hon tittar dock liiiiite för mycket på mig ibland. Mer fokusering framåt...och neråt. Ska be någon stå med skål i slutet.

Wera fick några roliga kombinationer som kändes fint. Hon har en härligt sug o tar allt rätt - om bara matte är på rätt ställe så hon förstår...hmm...

Orkade inte springa så mycket, så det blev en kort träning.

Mobilt bredband....vad är bäst? HJÄLP!!!




Kommentarer
Postat av: Amanda

usch vad tråkigt det låter med magsjuka på midsommar!! Vi tog med oss Hamlet till svärsyster och skulle visa hur duktig och lugn han är - men tror du inte han fick världens valpryck då och sprang runt i hennes hus som en tok?? Som tur var charmades hon ju ändå, och dessutom så sov han sen genom hela kvällen ;-) Kul med agilityn, snart så startar vår valpkurs! Det blir roligt!!



Ha det så bra!

/Amanda&Hamlet

2009-06-22 @ 22:55:32
Hemsida/Blogg: http://livetmedvalp.blogg.se/

Postat av: Eleonore & Keeta

Ajdå inte kul med magsjuka. Köpte jordgubbar och de var supergoda.

2009-06-23 @ 09:34:38
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback