Borderterrier i Trollhättan

Höst?

Ja det känns nästan som det. UTE alltså! Blåser riktigt ruggigt o i morse dalade det ner några snöflingor. Tack o lov hade dom vett att försvinna snabbt...

Kollade ni på tv igår om hundaveln? DOKUMENT UTIFRÅN 
MYCKET skrämmande! Vad ger människor rätten att exprimentera så? För vems skull?
Vad är den verkliga siffran på sjuka hundar?
Ordföranden födde visst upp Borderterrier....undrar om man kan få fram mer info om hans hundar....

Tänkte ta några nya kort till hemsidan på mina små "juveler". Men det är svårt att få TVÅ hundar att bli bra på samma bild...suck. Bättre väder, kamera o red.program hade också varit bra.


Dotter & en leende mor


Världens sötaste Ärta!


Ärtepärtan


Kontaktfältsträning


Trött! Vilar OCH passar benet!


Ligger och passar husses fåtölj

Kommentarer
Postat av: Carina o B&T

Ärtan Pärtan vaktar ben

Billy o TinTin vaktar tomten från grannens kor :)



Aaaatjo Prosit från Oss !! Tror jag får ta mej en mugg varm mjölk med conjac igen .. så kanske jag kan ligga i soffan med filten på mej och sjunga mej trött :)))

Carina o B&T

2009-03-30 @ 16:10:28
Hemsida/Blogg: http://www.mydogs.se

Postat av: Veronica

Underbara bilder!!



Mycket bra dokumentär som jag hoppas öppnar ögonen och ger en tankeställare.

2009-03-30 @ 22:36:41
Hemsida/Blogg: http://foxterrier.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback