Borderterrier i Trollhättan

AGILITYUPPVISNING

Torsdagen den 28 maj mellan kl 16-22 händer det grejer i Angered.
En massa jippon och skojsigheter hela kvällen.
Peppers husse ringde igår och frågade om jag kunde fixa ihop folk till en agilityuppvisning.
Visst kunde jag det!

Vill du visa upp något annat än agility? Freestyle? Flyball? Lydnad? så går det finfint!

Så nu vill jag att alla hänger på!
Lämplig tid? ca 18 eller 19???

Hundstället Hjärtat fixar hinder.

Prata med alla dina hundpolare och hör av dig snarast till mig på tel 0735-944 988
Alla behövs!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Heja Ärtan som inte bangar för lite tyg mellan sig och friheten...asgarv!

Jaha då vet jag vad du gör den den 28 maj. Bra att planera i tid s

Kramisar till er alla och givetvis med pussnosar fråhn Chabo till tjejerna också.



2009-05-14 @ 19:20:35
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se

Postat av: Livia

Visst kommer vi och hjälper till i Angered!! Vi syns på lördag med!!

Kram

Livia och Egon

2009-05-14 @ 20:20:52

Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback