Borderterrier i Trollhättan

Egon Cup men inget Tranås

Nu ska jag o vovvarna på Egon Cup.
Enligt PM:et så ska det vara en terrängbana och ett agilitylopp. Allt är anpassat efter vad hunden kan så ÄRTAN gör sin debut idag.
Detta är alltså ingen riktig tävling utan en skojgrej hemma his en kompis. Banan är i hennes trädgård.
Ska bli roligt!

Tyvärr blir det ingen tävling i Tranås för mig o Wera. Så vi får vara hemmasupport åt alla vi känner som är där.
Mest hejar vi på PG med Konrad och Carina med Billy!

Underbart väder är det idag - också - sen senare ska jag bara njuuuuuuta av dagens värme.

Kommentarer
Postat av: Kerstin & Joker

Varför inget Tranås? Trodde jag skulle heja som bara den på er som hemmasupporter ju ;o)

2009-05-01 @ 11:30:15
Hemsida/Blogg: http://hem.passagen.se/mejramjoker


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback