Borderterrier i Trollhättan

Stackars Lottas matte

Ärtans syster - Lotta - var ute med sin matte och "storasyster" Busan i lördags på en kvällskisserunda.
Hundarna såg en katt o drog till, matte släppte kopplen o dom sprang efter katten.

Men dom kom bara en bit för där trasslade dom in sig i ett hallonsnår.
Matte kopplade loss hundarna. Men sen halkade hon till....den promenaden slutade med TVÅ BRUTNA BEN!!!

Hon ringde igår o talade om att därför kunde hon inte ta sig till utställningen med Lotta.
Vad är väl en liten utställning mot detta!
Hoppas att det läker fort o bra så hon får börja stödja på benen om några veckor. KRYA PÅ DIG!

Imorgon ska vi träna agility.
Torsdag blir det nog en tur till grytträningen. Ärtan är väl i yngsta laget men TITTA kan man göra. Funderar på att låta Wera få åla sig ner o hälsa på grävlingen...om hon vågar.

På lördag - om det INTE regnar - ska jag till Ulricehamn och vara hejarklack! Kerstin ska köra och banne mig vinna! Jag ska filma! Eller hur Kerstin????

Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart! :-) Hehe...

2009-05-05 @ 12:56:54
Postat av: Sanna

Snacka om otur och det gick en rysning genom hela kroppen på mig.

Hälsa från mig också oavsett okändskapsheten...:)

Kramisar/Sanna/Chabo

2009-05-05 @ 15:00:28
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se/

Postat av: Veronica

Varför släppte hon hundarna? Var det meningen att de skulle ta katten?

2009-05-05 @ 17:45:22
Hemsida/Blogg: http://foxterrier.blogg.se/

Postat av: Veronica

Det var skönt att höra.

2009-05-06 @ 17:32:36

Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback