Borderterrier i Trollhättan

En höstpromenad i solen


Två glada o galna vovvar busar i skogen

Ett löv med vattendroppar


Små små droppar


Öronmusslor


Några kvarglömda blåbär


Wera hade med sin leksak som hon fick leta efter i skogen


Två busar har just hittat matte som hade gömt sig i gräset


- Vi kommer matte!


Höstglada färger mot en klarblå himmel


Massor av färger


blått och höstrött


Nästan som en klase äpplen...om nu det hade funnits :)


Väldigt mycket rönnbär i år


Fina och röda lyser dom upp hösten


Några svarta bär på stora träd hittade jag också. Någon som vet
vad dom heter?


Röda oliver? :)


Lite julkänsla...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Fast jag vill nog helst veta vart jag ska läsa och vart jag ska komentera och det är ju den länken jag har bredvid som jag sparat av dig. Eller så får du börja skriva ut din blogg/hemsida i kommentaren för då är det bara att trycka på ditt namn varje gång. Enklast så kanske.

Ja du skaffar dig jobb....hehe

2009-09-30 @ 12:26:56
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se

Postat av: Christina

Aldrig har jag sett så söta border terriers som dina. :0) Det är nästan så jag skulle vilja ha en!



Härliga höst kort,

och de svarta bären är med störta sannorlikhet från flädern.

2009-09-30 @ 22:05:47

Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback