Borderterrier i Trollhättan

Sol, Rex & träning

Lite snö ligger kvar på baksidan och det är nästan lika isande kallt som igår.
Men, men - sooooolen skiner! Rex ska hälsa på och sedan ska vi träna agility!

Rex är ju Ärtans bror (Morgan Morot) och jag har inte sett honom på TVÅ hela månader. Jo jag VET att jag har sålt honom men han är ju ändå MIN...på något sätt.

Har pratat med husse i telefon och dom tackar mig varje gång. Dom gillar verkligen sin lille Rex. Han är lugn och hänger med på allt dom gör. Är lös i skogen varje dag och håller sig nära, sticker aldrig iväg.

Rex är den valpen som sov sina första 3-4  veckor. Han sov och åt. Rund och go! Alla syskonen gillade honom. När han tog sina promenanader så gjordes dom med stor självkänsla. En stark o trygg hund. Snäll men ändå med stor pondus.

Ägarnas son har också en border. En hane på ca 2,5 år. En mycket osocial hund men Rex o han är kompisar nu iaf.









Ska bli kul att träffa honom...och ta lite kort!

I eftermiddag kommer Kerstin och då ska vi träna agility.

Så jag återkommer ikväll med NYA bilder!

ha en go dag :o)

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback