Borderterrier i Trollhättan

Kritik och Weras syster yster

Peppers, Antons, Rex, Moas och Ärtans kritik hittar du HÄR på hemsidan.

Säger det igen....att det var bara en inofficiell utställning men jag är suuuuupernöjd ändå! Tror allt att dom flesta fick blodad tand.

Har "hittat" Weras syster SALLY!

Vi - alltså Sallys matte o jag - har mailat o pratat telefon. Verkligen roligt att ha kontakt med dig Caroline!
Här kommer några bilder på Sally:

Sally o deras andra border Maya








Sally tävlar också agility...men har - enligt matte - inte sådan fart som Wera.

Är systrarna lika???

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tycker att systrarna är lika.

2009-04-27 @ 19:35:39
Hemsida/Blogg: http://foxterrier.blogg.se/

Postat av: Sanna

Maya var lik Chabo här i ansiktet tyckte jag.



Vad gäller kaffe skrattar så började jag säkert som tidig tonåring och slutar antagligen in i det sista med min kopp. Från att ha druckit säkert en termos själv/dag så har jag dragit ner till max 2-3 koppar/dag och därför skriver jag om det för du ska veta att jag högst njuter av denna guld dryck som är så otroligt god. Har inget i det och det ska vara mörkrostat dessutom. Det sätter igång kroppen och ger mer energi. Man känner sig inte tyngd av mätthet utan vaken, alert och sedan doftar det så gott, tom från andedräkten.



Så jag är en finsmakare som mina vänner kallar mig. Kaffet kommer alltid att vara en av de allra bästa dryckerna.



Så radera på nu s



Ha det gott!

2009-04-28 @ 14:11:40
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se/


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback