Borderterrier i Trollhättan

Halt

Ja det var det på stocken som Ärtan skulle ut på idag (liten bildserie längre ner)
Idag har varit en "återhämtningsdag" för både vovvar o matte :o)



Vinster från igår


Hur många vitsippor finns det egentligen?




En ullig liten fjäder


Kolla mina tänder!


Mina tänder kan sitta i mammas nacke


Bäst jag visar dom igen!


Passa dig säger mamma Wera
Ärtan springer gärna med munnen öppen o visar sina tänder. Wera är inte det minsta imponerad.


Törstig!


Också törstig!


Små tassavtryck i sanden

     
   

 
Ja vad ska man säga? :o)


En liten Viol


Ett MÅSTE på promenaden!


Ligger o vilar


På vägen hem

Ha en bra vecka allihop!


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Kan inte vi få följa med på en sån trevlig promenad nån dag?

2009-04-19 @ 20:30:24
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se

Postat av: Veronica

Tack för igår! Ser ut som om ni hade en mycket trevlig återhämtningsdag. :-)

2009-04-19 @ 21:45:23
Hemsida/Blogg: http://foxterrier.blogg.se/

Postat av: Carina o B&T

Va då HALT ?? ..

Nu blev jag ju lite orolig :O ... Sa du inget om !! " grymtar lite i strupen"



Nu har ju varit duktig och skrivit i bloggen ... ALLA skäller på mej .. " jag sträcker på mej och ser min näsa högt ovanför molnen" :)och tycker jag är superduktig och bryr mej inte ett dugg om alla som skäller .. JAG KAN SJÄLV !! Fråga Wera o Ärtan :)

Dom vet PRECIS hur jag tänker .. :)







2009-04-20 @ 00:35:55
Hemsida/Blogg: http://www.mydogs.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback