Borderterrier i Trollhättan

Fortfarande AJ

det gjorde ont i låret även idag när jag försökte springa. Får nog börja stretcha o smörja om det ska gå över...

Stora mygg var det ute ikväll också, stora som skator! Har inte sett så många på hela sommaren. Men peppar peppar...ÄN kliar det inte...ÄN alltså.

Nu är min kursfilm klar. Två kvar av deltagarna o sen ska jag göra en "The best off". Alla idoler o stjärnor brukar ju ge ut en samling med det allrsa bästa....så även vi :)

Så ni som har svarat här o mailat att ni ville se min film - säg till igen för du behöver ett password.

Igår var det kräftskiva...idag hade jag lite huvudvärk. Konstigt att jag inte tål kräftor....

Ny vecka imorgon och nya möjligheter! Ta vara på dom!

Kommentarer

Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback