Borderterrier i Trollhättan

Dom bästa!


och allra sötaste bordrarna som finns!


Men böj dig då så jag kan "hoppa bock"


Wera i full fart


En jättefrusen liten Ärta


Hmm...vågar jag ta leksaken, funderar Ärtan


Jo jag SKA banne mig ha den!


Trodde hon ja....leksaken är MIN säger Wera o simmar lugnt iväg.


Vad ledsen man blir när folk förstör så här....


Spaning


Ännu mera spaning


Visst kan det bli tokigt när man fotar ibland...kolla VIRVELN som blev på Ärtans lår! HUR kan det bli så???
Förklara det ANNA! (eller någon annan :o)

Kommentarer
Postat av: Kerstin

De hade visst eld i baken de som satt på den bänken...hade kanske varit bättre om de hoppat i vattnet?? Iaf för bänken...

Är Ärtan en leksakshund på hjul? :oD

Tack för "besöket" förresten :o)

2009-07-07 @ 19:33:15
Hemsida/Blogg: http://hem.passagen.se/mejramjoker

Postat av: Kerstin

Tänkte bara om virveln egentligen var ett hjul som snurrade ;o) Har sett hund springa med hjul istället för bakben på TV och det gick FORT :o) Ärtan kanske vill prova? Kan bli svårt att hoppa med iofs så ingen större hit på agilityn, men kanske springa ifrån mamma Wera? Så det borde bli puss :oD

2009-07-07 @ 19:59:31
Postat av: Anna

Det vet väl alla att dessa bt har 2 motorer. En på varje bakben, som de gamla hederliga volvoarna. Men det är få som fångat det på bild! Grattis!!

Och så vill jag tacka för att du hjälpt till att rösta på lille Freij! Tror vi slutade på en 11:e plats, av 699 st. Gjorde vi bra!!

2009-07-07 @ 20:23:40
Hemsida/Blogg: http://hem.passagen.se/hfjallet

Postat av: Kerstin

Tjörn hör nog till en av många ställen jag har missat i min allmänbildning isf, har varit på deras BHK en gång och tävlat för 100 år sedan, ungefär det jag vet :o) Finns det ingen turistinfo att kolla på?

2009-07-07 @ 20:50:37
Postat av: Igen

Eller en ärtig volvo :o)))

2009-07-07 @ 20:58:45
Postat av: Eleonore & Keeta

När man kollat på den brända bänken och sen scrollar ner så ser Ärtan bränd ut på sidan. Så tråkigt när folk förstör. Fräck bild!!

2009-07-07 @ 21:08:14
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se

Postat av: Eleonore & Keeta

Ja tänk att vi ska tävla också. Vet du hur lång tid det tar att åka dit?

2009-07-07 @ 21:27:56
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se

Postat av: Sara

Det staket som är på bilderna är ju för att kanadagässens ungar inte ska gå upp på gräsmattan och skita ner :P inte för hundarnas skull hahahaha... tom lilla Gizze hoppar över det lätt...

ja, visst är det härligt med badbilder på de små liven, önskade att vi hade sjötomt så de kunde bada när de vill...

Inget bollebygd för dig då alltså, dumma löp...

Men vi ses när vi ses..

//Sara

2009-07-08 @ 11:07:40
Hemsida/Blogg: http://sarasvovvar.blogg.se/


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback