Borderterrier i Trollhättan

Jösses vad det smällde!

hela himlen lyste upp och det kom rejäla smällar.
Nu skulle detta kunna vara ett hemskt åskväder vilket är ganska vanligt nu för tiden om man ska tro tidningarna...men detta var betydligt bättre: avslutningen på Fallens Dagar av slutades med ett stort fyrverkeri. Innan sjöng EMD för en massa hysteriska småtjejer. Nog rekord på antal människor som var där nere igår....riktigt knökefullt.
Ja det var grejer det :)

Hade med kameran för att föreviga både fallen o dom skönsjungande gossarna. Men den kändes väldigt lätt när jag halade fram den ur fodralet. Konstaterar snabbt att jag glömt att sätta i batterierna som jag satte på laddning. Så kameran fick åka tillbaka i väskan. Snopet!

Sängen kändes skön att krypa ner i när vi kom hem vid midnatt. En lååång dag.

Idag skiner faktiskt solen...fast jag tror att regnmolnen lurar bakom kröken...

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag hade också blivit hysterisk om jag fick se EMD. Jag hade säkert entrat scenen också och blivit utkastad. Ha ha...



Fyrverkeri ska det smälla om...så man lyfter lite.



Pöss pöss idag också till allt kvinnfolk hos er.

2009-07-20 @ 14:15:22
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback