Borderterrier i Trollhättan

Bilder från Egon Cup

 Nu har jag fått klartecken att länka till Maries bilder. (sånt måste man alltid vara noga med att fråga)
Så är du lite nyfiken? tryck:

TACK MARIE FÖR FIIIIIIINA BILDER!


Deppar för att jag inte är i Tranås...enligt alla rapporter så har dom jättekul. Det var väldigt varmt där igår så några hundar var allt lite påverkade. Men idag är det nog moln över hela landet.
Tur att det finns online-resultat på AgIF´s hemsida så man snabbt kan se hur det har gått! Liten tröst...

Igår började jag att trimma ner Wera ordentligt. Sen blev det ett välbehövligt bad. Båda hann lukta grumme grönsåpa i nästan 45 min innan dom gjorde racer-bus-lopp på en dammig grusplan på promenaden.
 

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Fina bilder, och det ser kul ut. Kolla mina bilder idag då. Är så stolt över Keeta.

2009-05-03 @ 20:49:46
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback