Borderterrier i Trollhättan

Bland-film

Dagen i övrigt:
Mina lopp skulle inte börja förrän tidigast 14 men jag var där redan 10.30. Är ju lite nyfiken och ville se hur det gick för dom andra
Solen strålade men det blåste en del.

Peppers husse o matte (Tobbe o Camilla) kom och tittade. ALLTID roligt att träffa er :o)

Malin gjorde debut i klass 2 agility och där blev det tyvärr 5 dumma fel, men annars ett SNYGGT lopp.
Men i hopp 1 hamnade dom på en andra plats och fick en PINNE!!!!!

Håkan & Lady tog sin sista pinne i agilityklassen och är nu i tvåan i båda - kanonbra jobbat! Andra plats hamnade dom på idag.

Livias första lopp såg jag inte men det andra såg kanon ut. Får dom bara upp farten i slalom blir dom farliga.

Bodil & Lisa tog sin första pinne i agilityklassen - massor av grattis - ÄNTLIGEN!!!

Kerstin tyckte att gungan var vääääldigt onödig. Joker ville bli pilot och flöööög... I hoppklassen höll han sig på marken och dom VANN!!!
Med Nunna blev det en finfin andraplats.

Veronica och Ilonas första lopp såg jag inte men i andra fick dom till en kanonsnygg högerslalom!!! *jublar*

Annica Lundins dotter vann åtminståne en klass....minns inte riktigt deras andra placeringar....

Martina & Russin är för goa...lite lika på något sätt - alltid goa o glada - hade nog inte sin bästa tävlingsdag MEN många bitar var jättesnygga.

STORT GRATTIS TILL ER ALLIHOP!!!

Här kommer en film med
Malin, Livia, martina, Veronica, Kerstin o Håkan



Kungälvstävlingen from Monica Skoglund on Vimeo.


Kommentarer
Postat av: Sanna

GRATTIS och det visste jag väl. Hoppas du är OK själv också.

Söndagskramen!

2009-05-17 @ 14:10:00
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se

Postat av: Sanna

Härlig film och sitter med hakan nere vid bordskanten...hihi

2009-05-17 @ 14:11:42
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se

Postat av: Sanna

Ibland stämmer horoskopen kusligt in men idag kan jag bara se två saker som stämt, -har uträttat mycket och är nöjd, -levt sparsamt eftersom jag inte lämnat hemmet.

hihi

2009-05-17 @ 19:25:40
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se

Postat av: Anonym

alltid lika kul att kika in i din blogg

Nova och jag kom 3:a i ag 2 och Bizon kom 4:a i hopp 2:an. :)

Inga bebisar än ...men nu är det nära...... så spännande... jag tippar 2+2 men jag vet inte Ruzzin har inte blivit så extremt tjock de sista dagarna som jag trodde så kanske bara 2???

Grattis till segern super-snabba Wera med matte ;)

kram Annica

2009-05-19 @ 21:50:32

Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback