Borderterrier i Trollhättan

Tecknad figur

Ni vet den där tecknade serien om Lilou (stavning?) och Stich...ja här ser ni vad dom hade som förebild till just STICH


Han är ljuvligt söt! En liten utomjording :o)


Visst är dom lika???!!!







Ärtan


gott



Ärtis


Hur länge ska jag behöva sitta här för att du ska ta kort? Bara undrar alltså...
för det är väääääldigt blött!!!


Wera kollar in vad som prasslar längre bort i skogen


Tittut där nere! Ärtan är "gumman i lådan"


Ärtan försöker hyptonisera godiset jag har i handen: "Kom hiiiiit, kom hiiiiit
du måste in i min mun nuuuuuu...."


En blekrosa blomma


Ett litet granskott


Hemkört


"Blå-blomma"


Två konstiga röda "bär" (?) på en liiiten ek


rosa blomma igen


oljeblommor


En liten maskros

Kommentarer
Postat av: amanda

ohh vilka härliga bilder! Superfina!

Nu vill jag också vandra i skogen! :)

2009-05-25 @ 11:18:52
Postat av: Eleonore

Jag såg en sån där liten hund i lördags, var bor den??

Jag smygkörde lite agility i lördags när jag var i din stad. Gick görbra.

2009-05-25 @ 15:08:51
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback