Borderterrier i Trollhättan

Vem är du?



              
 Efter att jag la in bilder o filmer från grytet i torsdags och tävlingen i lördags så kollade jag statistiken för bloggen.
Man behöver bara trycka på en liten knapp så ser man hur många som har varit inne på dom olika inläggen.

Jättenkelt o trevligt och se hur många som har hittat hit.

Men när man då funderar på VILKA dessa människor är så börjar man ju undra...80 pers igår. Vem är du som hälsar på här? Är det folk som jag känner? Eller bara några som vill ha koll?

Vet att vissa har kodade inlägg. Dessa koder kan bara fås personligen och inläggen kan BARA läsas av dessa utvalda.

Ok jag har väl inga direkta "problem" med dessa anonyma läsare men som sagt....man kan ju undra.

    Så har du rent mjöl i påsen så tala gärna om att du är här! Vore mycket trevligt   



Verkar bli sol idag. Underbart! Det har varit några kalla o trista dagar.
Ikväll ska Ärtan på träning....utställningsträning på NÄKK. Nu ska vi ju inte ställa ut förrän i aug (västkustbordern) men lite övning skadar ju inte. Detta med att "ranta runt i ringen" är inte mitt största intresse...
Större intresse har jag däremot när det gäller AGILITY! På lördag är det täääääääävling i Kungälv. Ska bli jätteskojsigt! Wera och Malte i samma klass igen!

Fler som ska dit?

Kommentarer
Postat av: kerstin

Jag är nog skyldig till några av besöken på en av inläggen, konstigt va? :oD

2009-05-12 @ 11:10:50
Hemsida/Blogg: http://hem.passagen.se/mejramjoker

Postat av: Sanna

Missade allt igår och den galna borderterriern också. Berätta hur det gick!!!



Oj, reta dig inte på nyfikna läsare. Jag har mellan 100 - 200/dag som kikar in och kanske de fasta som jag "pratar" med ca 10-15 st.

Mig bekommer det inte eftersom jag lämnat ut min bloggadress på vovve bl a.



Om jag någon gång byter blogg kommer jag att visa vem jag är och då kommer bara bloggen hamna hos personer jag känner.

Så låt dem kika in här och strunta i resten.



Kramisar från mig och Chabo.

2009-05-12 @ 14:29:10
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se

Postat av: Eleonore

Jag kikar ju in titt som tätt. Jag hade också velat tälva på lördag även om vi inte är i samma klass, men jag jobbar tyvärr. KRAM

2009-05-12 @ 18:29:38
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se

Postat av: Amanda Vikman

hej monica!



jag är nog en ny i läsarskaran, hittade hit via någon annans blogg tror jag och har följt med i några inlägg nu! Har charmats av dina två bordertroll och de verkar underbara!



själv är jag en tjej på 20 år i falköping som väntar på att min och sambons valp ska få flytta hem i Juni, av rasen Australian Shepherd.



Tycker det är roligt att du verkar så aktiv inom agilityn, det har fått mig peppad och längtar tills jag kan börja pyssla på med sånt med vår egen pupp :)



Ha det bra, och jag kommer säkerligen att fortsätta läsa!

Vänligen,



Amanda

(ps. snart kommer jag ha en egen blogg och då kan jag posta den så du kan se vem jag är om du vill :) )

2009-05-13 @ 15:54:47

Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback