Borderterrier i Trollhättan

Gjorde det idag igen!

Åkte till Knorren alltså!

Kerstin kom o hämtade mig o Wera i sin alldeles nya fina bil. Tyvärr minns jag inte vilket märke det var....men den var jättesnygg och blå :o)

Harry skulle minsann visa att han vågade bada idag också!


Han vågade t o m doppa huvudet!



och skutta så det skvätte!


JAG SIMMAR! Fast Weras stora pinne vågar jag inte ta...


En blöt söt harry


Springer sig varma, Wera först


Kom igen nu då!


Sicken fart han har!


Här letar han efter Wera...som inte alls var där utan på ett helt annat ställe. Ja se killar...


En frusen Wera försöker värma sig i solen


Stilstudie 1) Harry gör ett förberedande anfall. Wera har godkänt det.


ATTACK!


Bäst jag studsar så hon kanske tappar bort mig, tänker harry


Är du laddad?!!!


NU tar jag dig!

Ja det var en härlig eftermiddagspromenad.
Tack Kerstin & Harry!


Kommentarer
Postat av: Kerstin & Joker

Ser nästan ut som sommar på bilderna, men antar att det är något kallare än +20 grader i vattnet, brrrr :o)

Kom nu ihåg att inte trimma Wera innan Kungsbacka, speciellt inte på huvudet ;o)

Är du ledig på söndag? Träna?

2009-04-02 @ 20:28:37
Hemsida/Blogg: http://hem.passagen.se/mejramjoker

Postat av: Eleonore

Vilka härliga vårbilder!!

2009-04-02 @ 21:03:22
Hemsida/Blogg: http://www.keeta.se

Postat av: Kerstin

ok, måndag är det jobb...onsdag har vi träning på ubhk på kvällen, du kan väl komma dit och träna bana ;)

2009-04-03 @ 18:35:03

Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback