Borderterrier i Trollhättan

IP-nummer

*ler* läser ett svar som jag fick i förra inlägget. En ANONYM skriver: "det går att träna bort"

Då kan man fråga sig...VAD menar personen att det går att träna bort i det jag skrev?
Kollade IP-nr så jag vet vilken stad det kommer från. Men visst blir man lite förundrad...och jag kan ju inte fråga vad h*n menar. SÅ ser du detta så hör av dig igen :o)

Nu är kl snart 1 och regnet öser ner fortfarande.
Tycker att det borde sluta snart och att sooooolen får komma fram imorgon :o)

Sov gott allihop!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kan lika gärna åka över Trollhättan. Vi kan möta upp på Överby. Räcker 06.00? Du är först ut.

2009-07-11 @ 12:04:15
Hemsida/Blogg: http://foxterrier.blogg.se/

Postat av: Veronica

Japp, det blir väl tidigt. Det bli 1 h tidigare jämfört med att åka själv, men vi ses där.

2009-07-11 @ 12:46:13
Postat av: Elsmari

Tjaba!!

Ja det skulle varit roligt att få en pinne.......men en 8:de plats i hopp 1B av 47 starter med bara 5 fel är inte fel det heller, sen en disk i hopp 1A och 15 fel i ag 1 och en 20:de plats!!:-)

Jag är jättenöjd!!!!

Lycka till imorgon:-)

kram

2009-07-11 @ 15:47:35
Hemsida/Blogg: http://123minsida.se/HugoDogge


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback