Borderterrier i Trollhättan

Storm

sommaren blåser bort idag. Jäklar vad det blåser alltså.
Igår var Sussie här och fick en sommarfrisyr. Hon är en väldigt tålmodig liten vovve som står helt stilla när man grejar med henne. Eller så vet hon att det är ingen idé att göra motstånd...









Ärtan i morgonsolen


Sådana här smååååå blåa blommor har jag i en hel drös i gräsmattan. Ser
ut som ett blått täcke. Någon som vet vad den heter?


En tulpan *veta*





Hallåååå vänta! Vi vill åka med!!!


Ge mig godis NU!


Eländiga Wera som aldrig fått godis....


Mina rara vovvar :o) Busiga, glada o galna! UNDERBARA!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Otroligt fina bilder men känner inte igen den blåa blomman och den ser ju alldeles kolossal stor ut. Antar den är mindre. Ser Chabo på flera bilder och hajar alltid till. Det finns något hos dem alla som liknar varandra på något sätt.



Grattis från mig med till 18 åringen och stackars Carina? som ramlade....aj och oj!



Kramisar

2009-06-02 @ 14:27:02
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback