Borderterrier i Trollhättan

Mjaaaauuu!

Igår kl 23 kommer grannen in och är smått hysterisk. Hennes katt har klättrat upp i ett träd och kan inte komma ner. Hjääääääälp, avslutade hon med. Jaja...tog på mig igen och följde med. Jäklar vad KALLT det var *brrrr*

Jodå lilla Lucas satt låååååångt upp i en tall. Jamade gjorde han så det nog hördes över hela stan.
Vi lockade men inte ville han klättra ner...han ville bara jama.

Vi gick lite längre ifrån o då klättrade han ut på ett gäng tunna grenar. Snabbt som attan fick jag av en LÅNG pinne modell mindre träd. Matte fick slå mot grenen där han satt. Jag valde att hålla i ficklampan. Plötsligt griper han tag i pinnen och efter en stund så lyckas vi få ner honom.

Oskadd och väldigt lycklig av att få sitta i mattes famn igen.

Kan tala om att det vat VÄLDIGT skönt att komma in i värmen igen :)

Passar på redan nu att önska alla en trevlig helg. Hoppas att solen vill umgås heeeeela helgen :)


Lucas

Kommentarer
Postat av: Veronica

Kallt... vänta tills i natt...

2009-09-11 @ 08:45:33
Hemsida/Blogg: http://foxterrier.blogg.se/

Postat av: Christofer

Hej!

Det låter änna som min "gamla" kattunge som jag fött upp, satt ofta högt uppe i träden..

Fast kom alltid ner när jag kom hem:-)

2009-09-11 @ 14:09:03
Hemsida/Blogg: http://crazypigs.bloggagratis.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback