Borderterrier i Trollhättan

Premiär

var det nu på kvällspromenaden för reflexvästarna på vovvarna.

Det är ju becksvart ute så idag plockades dom fram. Kan ju inte påstå att dom är överlyckliga o jublar när jag tar på dom. Men när jag förklarar att det är detta som gäller: vill ni gå på promenad när solen har lagt sig så blir det MED västar. Wera o Ärtan tittar lite surt o rynkar på nosen....och sen går vi.

Wera fick ha ett fleecetäcke under västen. Hon rullade sig nämligen i något som hon gillade....men inte jag - så det blidde duschen för henne. Ärtan satt nöjd på toastolen o hejade på. Duscha meeeeer matte! Över huvudet också så hon får vatten i näsan! Gör det matte!

Nu väntar stora tekoppen!

Go kväll allihop :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag läser att du har normala hundar i alla fall och det är skönt. De pratar och de rullar sig i skit. Man kan ju inte önska sig mer om man är hundgalen....hehe.

Trevlig helg Monica och hoppas ni hittar på lite skoj!

KRAAAAAAAM

2009-09-26 @ 10:42:02
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback