Borderterrier i Trollhättan

Suddiga o glada


Lucas


Lucas igen


Wera ligger o lurar


Två tokar....

...som springer....


...och har kul!


Lilla fröken Crazy


Tuggar lite på varandra


Ärtan kan allt sitta still :)


GE OSS GODISET NUUUU!!!!


Bara söta


Ett ben i marken.


Snabba hundar BLIR suddiga på bild


Suddig, glad o galen!

Ja så här många suddiga bilder är nästan rekord på en dag. Men jag gillar uttrycket som man kan se ändå hos mina älskade vovvar.
Sen vore det bra om matte kunde lära sig att ställa in kameran rätt....hmmm...

Igår tränade jag o Kerstin agility. Ja vi hade förstås med hundarna o tränade med dom ;)
Vi var tvungna att träna jättelänge för vi hade båda tagit med fika.

Men träningen gick fint.
Är himla nöjd med Weras nya beteende. Man riktigt ser att hon använder hjärnan. Så nu har vi vintern på oss att finslipa :)

Ärtanpärtan bus fick bilarrest och var jättesur.

Borde ut och klippa gräset men det regnar ju med jämna mellanrum o då är det banne mig inte lätt att klippa...men ska göra ett försök iaf.

Avslutningsvis vill jag TACKA för alla omtänksamma ord via
bloggen, mail, sms o telefonsamtal angående Sussie...
Ni är guld värda!

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Whoooooow och in actions. Så underbart fångat och på bild. Du är duktig du!



Här är allt väl och har kursat lite men annars är det som vanligt!



Kramen till er alla och Chabo rör lite på svanstippen också somm en vinkning!

2009-09-02 @ 19:40:50
Hemsida/Blogg: http://sancha.bloggagratis.se

Postat av: Christina o Freja

Hej! Först o främst vill jag säga att jag verkligen känner med er alla efter förlusten av Sussie, det är alltid lika svårt.

Sedan - Underbara foton! Underbart söta hundar!

Löpet är på sluttampen, men nu ska vi ut på en resa så det blir inget Partille heller.Jag hoppas att du o Wera är kompisar då och visar var skåpet ska stå. Jag håller tummarna. För oss blir det ingen tävling förrän inoff i Kallebäck. Ska du dit? kramar från oss.

2009-09-03 @ 09:28:27
Hemsida/Blogg: http://www.aggelina.se


Skriv gärna en kommentar här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Har du någon E-post? (visas inte)

Din hemsida/blogg kan du skriva här:

Kommentar:

Trackback